Pytanie: Buduję ten model. Nie ma możliwości skonfigurowania go za pomocą aplikacji na telefonie komórkowym. Model pozostaje zablokowany od pierwszego kroku konfiguracji. Rozebrałem go i zmontowałem ponownie, podejrzewając błąd konstrukcyjny z mojej strony. Problem nadal występuje. Czy ktoś inny spotkał się z tą samą trudnością. Jeśli tak, bardzo chciałbym wiedzieć, jak rozwiązać ten problem. Dziękuję za uwagę.
Pascal PRADAT16-10-2023 Witam, mam dokładnie ten sam problem co wielu, czy istnieje rozwiązanie?
Dziękuję za odpowiedź
To było pomocne (7)
(Przetłumaczone przez Google)
cedric baillet01-09-2023 Witaj Francois
Mam dokładnie ten sam problem... Utknąłem na etapie "testu"...
Sprawdzałem i sprawdzałem ponownie, czy nie popełniłem błędu w montażu, ale nie... Dobrze ustawiłem zębatki i ten słynny pomarańczowy element, który ma służyć jako wyłącznik krańcowy... zawsze jest blokada i my widzę, że wymusza... zupełnie nie widzę skąd bierze się problem... wadliwy Hub? Naprawdę nie widzę...
To było pomocne (5)
(Przetłumaczone przez Google)
Jerry02-12-2023 Witaj, moim rozwiązaniem była próba kalibracji, gdy się zawiesi, usuń aplikację i pobierz ją ponownie. Spróbuj ponownie. To zadziałało dla mnie
To było pomocne (7) (Przetłumaczone przez Google)
To było pomocne (5) (Przetłumaczone przez Google)
To było pomocne (1) (Przetłumaczone przez Google)
Napisz odpowiedź na to pytanie