Instrukcja Denver SW-152 Smartwatch

Potrzebujesz instrukcji dla swojego Denver SW-152 Smartwatch? Poniżej możesz bezpłatnie obejrzeć i pobrać instrukcję w formacie PDF w języku polskim. Ten produkt ma obecnie zadane 0 pytania, 62 komentarzy i ma 46 głosów przy średniej ocenie produktu wynoszącej 22/100. Jeśli nie jest to podręcznik, którego szukasz, skontaktuj się z nami.

Czy Twój produkt nie działa, a w instrukcji obsługi brakuje rozwiązania Twojego problemu? Udaj się do Repair Café, gdzie naprawisz swój sprzęt za darmo.

Instrukcja

Loading…

Smart Bracelet
User Manual
SW-152
https://facebook.com/Denver.eu
Pobierz instrukcję w języku polskim (PDF, 5.28 MB)
(Apelujemy o dbanie o środowisko i drukowanie instrukcji tylko wtedy, gdy jest to niezbędne)

Loading…

Ocena

Podziel się z nami swoją opinią na temat Denver SW-152 Smartwatch i oceń urządzenie. Chcesz podzielić się swoimi doświadczeniami z tym produktem lub zadać pytanie? Zostaw komentarz na dole strony.
Czy jesteś zadowolony z Denver SW-152 Smartwatch?
Tak Nie
22%
78%
46 głosów

Dołącz do dyskusji na temat tego produktu

Tutaj możesz podzielić się swoją opinią na temat Denver SW-152 Smartwatch. Jeśli masz pytanie, najpierw dokładnie przeczytaj instrukcję. Zapytanie o instrukcję można złożyć za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Willem 29-01-2022
Jak długo mają się ładować smartwaty denver sw 152 ... ładuje się od godziny ... ale uruchamia się i natychmiast się wyłącza

odpowiedz | To było pomocne (46) (Przetłumaczone przez Google)
F. Fjouwersen 03-04-2022
Jak mogę rozjaśnić wyświetlacz zegarka? W tej chwili prawie nic nie widzę

odpowiedz | To było pomocne (40) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Jet 15-01-2023
Instrukcja mówi, że przesunięcie zegarka w górę powinno go rozjaśnić. Sam tego nie zauważam, kiedy to robię.

To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
christo consten 16-03-2022
parowanie z moim telefonem komórkowym nie działa, wymagany jest kod / ww. czyż nie?!

odpowiedz | To było pomocne (33) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Arie Plugge 28-09-2022
Czy miałeś już jakąś radę?

To było pomocne (6) (Przetłumaczone przez Google)
Bart 29-09-2022
Wyszedłeś z tego? Nie potrzeba żadnego kodu Christo, podejrzewałem, że masz złą aplikację.

To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
F. Fjouwersen 03-04-2022
Jak mogę rozjaśnić wyświetlacz? Prawie nic nie widzę na zegarku?

odpowiedz | To było pomocne (22) (Przetłumaczone przez Google)
Jos Dekker 27-01-2022
jak mogę to naładować?

odpowiedz | To było pomocne (18) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Wendela 28-01-2022
Jest w instrukcji, na którą odpowiadasz ;-)

To było pomocne (9) (Przetłumaczone przez Google)

Loading…

Sven Vogel 26-04-2022
Przepraszamy, ale produkt to skurcz. Aplikacja nie może znaleźć telefonu. Po 1 godzinie połączenie Bluetooth z telefonem komórkowym jest nawiązywane i nadal aplikacja mówi, że urządzenie nie jest połączone. Ale gratulacje dla marketingu - Sprzedawaj niebezpieczne odpady za pieniądze.

odpowiedz | To było pomocne (11) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Bart 29-09-2022
Sven też to miałem, nie poddawaj się zbyt szybko, działa, postępuj zgodnie z instrukcjami i ustawieniami telefonu komórkowego, zobacz moją wiadomość, a następnie działa.

To było pomocne (26) (Przetłumaczone przez Google)
Frank Agyapong Asiama 07-03-2022
Czy mogę odbierać wiadomości WhatsApp na sw152?

odpowiedz | To było pomocne (9) (Przetłumaczone przez Google)
yvonne van leeuwen 02-02-2022
Nie otrzymuję powiadomień WhatsApp. sms-em i telefonicznie. Sprawdziłem to w aplikacji. kto zna rozwiązanie?

odpowiedz | To było pomocne (6) (Przetłumaczone przez Google)
Gerrie Jansen 14-10-2022
Jak długo trwa ładowanie sw152 i jak mogę go włączyć? W instrukcji nic nie ma

odpowiedz | To było pomocne (6) (Przetłumaczone przez Google)
Bart 29-09-2022
Denver pisze: Podziel się z nami swoją opinią na temat Smartwatch Denver SW-152 i oceń urządzenie. Chcesz podzielić się swoimi doświadczeniami z tym produktem lub zadać pytanie? Następnie zostaw wiadomość na dole strony. W takim razie dobrze byłoby również odpowiedzieć na pytania tutaj, np. jak możemy dostosować jasność SW-152 lub czy możesz dokonać aktualizacji? dziękuję kochanie

odpowiedz | To było pomocne (4) (Przetłumaczone przez Google)
Hans 12-08-2022
Witam jak mogę wyregulować jasność wyświetlacza to jest za ciemno.

odpowiedz | To było pomocne (3) (Przetłumaczone przez Google)
Anton venstra 04-02-2022
Działa idealnie bez problemów

odpowiedz | To było pomocne (2) (Przetłumaczone przez Google)
Gerrie Jansen 17-10-2022
Miałem kontakt z Denver Ned, aby wysłać nowy kabel na dobry serwis i szybką obsługę. W dzisiejszych czasach nie dostajesz tak wiele.

odpowiedz | To było pomocne (2) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Bart van Dijk 19-10-2022
Tak Gerrie (i inni), jak powiedziałem, kontakty są lepsze, pomagają dobrze, a także wyjaśnienia dotyczące konfigurowania Dever na telefonie komórkowym.

To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Philippe 24-09-2022
Prawdziwe wielkie gówno oszustwo Uciekaj !!

odpowiedz | To było pomocne (1) (Przetłumaczone przez Google)
Arie Plugge 28-09-2022
Ładne urządzenie, ale nie mogę połączyć się z moim telefonem

odpowiedz | To było pomocne (1) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Bart 29-09-2022
Arie zobacz moją wiadomość, śledź krok po kroku z pewną cierpliwością i sprawdź ustawienia telefonu komórkowego. su6

To było pomocne (4) (Przetłumaczone przez Google)
Gerrie Jansen 14-10-2022
Czy sw152 ładuje laptopa przez 3 godziny, jak mogę sprawdzić, czy jest pełny?

odpowiedz | To było pomocne (1) (Przetłumaczone przez Google)
Annette 20-11-2022
Nie można sparować z aplikacją! Zegarek można zobaczyć na bluetoo

odpowiedz | To było pomocne (1) (Przetłumaczone przez Google)
Kimmo Taipale 24-11-2022
Nie mogę znaleźć aplikacji dla inteligentnego zegarka Denver sw-152.

odpowiedz | To było pomocne (1) (Przetłumaczone przez Google)
H van Doorn 27-01-2022
Dlaczego broszura jest taka mała, musisz użyć lupy, ale możesz też przesłać mi holenderski opis, jeśli chcesz, dziękuję Pani Henk

odpowiedz | To było pomocne (0) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Wendela 28-01-2022
Opis NL znajduje się w instrukcji, na którą odpowiadasz ;-)

To było pomocne (2) (Przetłumaczone przez Google)
Gerard 04-02-2022
Dobra

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Eva Maria Raabe 14-08-2022
Jak mogę ustawić najlepszy czas na Manuela, ponieważ nie mogę go uzyskać na moim telefonie komórkowym?

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Raija Eskola 30-08-2022
Nie mogę dostać instrukcji obsługi w języku fińskim?

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Bart 29-09-2022
Działa dobrze od miesięcy, odkąd aktualizacja aplikacji na zasadach prywatności mobilnej, których nie możesz zaakceptować, jest bezwartościowa .... kto ma rozwiązanie, czy jest to aplikacja? niebieski t jest podłączony, zegarek jest naładowany, a funkcja znajdowania telefonu też nie działa, a kontakt z denver w Holandii to katastrofa. Wsparcie :)

odpowiedz | To było pomocne (0) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Bart 29-09-2022
Problem rozwiązany, dostosuj rozmiar czcionki ekranowej, a następnie zaakceptuj prywatność! :) Linia serwisowa zadzwoniła z Denver w Holandii.

To było pomocne (1) (Przetłumaczone przez Google)
Bart 29-09-2022
Po odrobinie cierpliwości i przeszukaniu włącz lokalizację ORAZ bluetooth w telefonie komórkowym po otwarciu aplikacji zobaczysz znak + w prawym górnym rogu, > dodaj > kliknij i trochę cierpliwości przeszuka, a następnie sprawdź SW-152 na liście, poczekaj chwilę i zaakceptuj, to jest podłączony :)

To było pomocne (1) (Przetłumaczone przez Google)
Yvonne 04-10-2022
Nie mogę podłączyć go do mojego Samsunga s21

odpowiedz | To było pomocne (0) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Christine 12-10-2022
Nie mogę połączyć się z telefonem, ale Bluetooth i lokalizacja nie łączą się, co robię źle, mam Samsung galaxy a51

To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Bart 13-10-2022
Postępuj zgodnie z instrukcjami i czy SW-152 znajduje się na liście Twojego telefonu komórkowego? jeśli to nie działa, zadzwoń na linię serwisową Denver....

To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Gerrie Jansen 16-10-2022
Znaleziono problem z brakiem ładowania. Zmierzone multimetrem i nie można wykryć żadnego prądu Część ładująca jest uszkodzona. Mam nadzieję, że wyślą nowy, w przeciwnym razie wszystko zostanie zwrócone sprzedawcy.

odpowiedz | To było pomocne (0) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Bart 16-10-2022
Gerrie te 2 piny ładowarki muszą być bardzo precyzyjne na zegarku ze względu na ładowanie bo inaczej nic nie zrobią. Włączyć ładowarkę lub zegarek? > wszystko jest opisane Bateria jest pełna w ciągu 1 godziny i działa przez 5 dni, możesz to zobaczyć na ekranie zegarka, bateria ponownie zmienia kolor na zielony i nie miga/ładuje się W przeciwnym razie zadzwoń pod numer serwisowy Denver. v pomoc Pobierz aplikację i przeczytaj instrukcję powyżej 3x, a będziesz mieć wszystkie funkcje na telefonie komórkowym.

To było pomocne (2) (Przetłumaczone przez Google)
Gerrie Jansen 17-10-2022
Czy ktoś zna numer serwisowy w Denver? Czy mogę po prostu zadzwonić pod ten numer, czy jest to numer zagraniczny? Mam nadzieję na szybką odpowiedź, może od Barta! Gr Gerrie Jansen

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Wilma 30-10-2022
Nie można podłączyć zegarka w aplikacji

odpowiedz | To było pomocne (0) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Bart 31-10-2022
Wilma zobacz moje wyjaśnienie powyżej ....

To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Gerrie Jansen 30-10-2022
Odesłałem baterię 152 z powrotem po dniu, a połączenie ciągle spadało. Teraz kupiony w Action SW-153AC doładowujący 9,95 € z USB pod paskiem zegarka. Wszystko się zaczęło i umieściłem aplikację na iPhonie działa dobrze 25-10 zużytych baterii teraz 30-10 zużyło tylko jedną czwartą. Jest to wysoce zalecane.

odpowiedz | To było pomocne (0) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Bart 31-10-2022
Gerrie, być może miałeś produkt na poniedziałek :( Nadal mam SW i działa dobrze, ale fajnie, że masz teraz 1, który działa.

To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Kira Rohn 16-11-2022
Koleżanka dała mi zegarek, nasz pies zepsuł opaskę i teraz po ostatniej aktualizacji aplikacji nie powinna już być kompatybilna z zegarkiem?! Co to ma znaczyć?! Zegarek jest w naszym posiadaniu dopiero od kilku tygodni, a teraz to?!

odpowiedz | To było pomocne (0) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Bart van Dijk 17-11-2022
Kira skontaktuj się ze mną Denver, link znajduje się na dole tej strony / strony ;) lub google denver tel nr

To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Max 16-11-2022
Po prostu nie

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Merel 17-11-2022
Jak długo trwa ładowanie, nie widać ładowania. Nie można nawiązać połączenia Bluetooth.

odpowiedz | To było pomocne (0) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Gerrie Jansen 17-11-2022
Ładowanie może trwać od 4 do 6 godzin. Jeśli możesz go włączyć, telefon powinien go zobaczyć. Czy masz dobrze wyprowadzone piny na stykach, w przeciwnym razie wystarczy zmierzyć, moja ładowarka też była zepsuta. Wysłano e-mail do Denver, wysłano nowe.

To było pomocne (1) (Przetłumaczone przez Google)
Bart 17-11-2022
Merel, gdy tylko podłączysz ładowarkę, na zegarku zobaczysz symbol baterii. Bluetooth włączony? następnie wyszukaj podłączone urządzenia w telefonie komórkowym.. w przeciwnym razie zadzwoń pod numer serwisowy Denver, aby znaleźć go w Google

To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Jos 20-11-2022
Ik heb mijn SW-152c współpracuje z Bluetooth. De app gedownload, maar die geeft steeds aan: kan het apparaat niet vinden of apparaat is losgekoppeld. Als ik het touchscreen heb aangetikt verdwijnt het beeld na 5 seconden. ook als ik het touchscreen lang indruk. Ik wordt er na 2 dagen moedeloos van.

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Jws 22-11-2022
Nie można połączyć się z telefonem

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
FW Kuppens 23-11-2022
Bateria wyczerpuje się zbyt szybko, a ładowanie nie jest czymś dla osób starszych

odpowiedz | To było pomocne (0) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
FW Kuppens 23-11-2022
Akumulator rozładowuje się zbyt szybko, a ładowanie jest bardzo trudne dla starszych klientów,

To było pomocne (1) (Przetłumaczone przez Google)
Kimmo 24-11-2022
Nie mogę znaleźć aplikacji dla inteligentnego zegarka Denver sw-152?

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
RAYANE 29-12-2022
JAK ZMIENIĆ CZAS

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Jan scheenstra 05-01-2023
Ładowanie nie powiodło się.

odpowiedz | To było pomocne (0) Czytaj więcej (Przetłumaczone przez Google)
Bart 15-01-2023
Udało się już Janowi? umieszczenie pinów dokładnie na stykach, co wymaga precyzji, na zegarku zobaczysz symbol ładowania baterii. i nie ma kontaktu, który nie oferuje usług Denver dla wszystkich.

To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
kelrick 14-06-2023
Ekran jest bardzo słabo widoczny , Przedmioty pozostają na ekranie przez chwilę , Wymaga dużo ładowania i nie jest łatwe do naładowania , mały port USB byłby o wiele lepszy. Ręczne pobieranie po prostu nie będzie działać.

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Raymond 13-10-2023
Najpierw muszę włączyć zegarek. Jak to zrobić?

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Raymond 13-10-2023
Najpierw muszę włączyć zegarek. Jak to zrobić?

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Raymond 13-10-2023
Trzeba włączyć zegarek.

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)
Dupré Valérie 15-10-2023
Jak odebrać połączenie na zegarku?

odpowiedz | To było pomocne (0) (Przetłumaczone przez Google)

Więcej o tej instrukcji

Rozumiemy, że miło jest mieć papierową instrukcję obsługi Denver SW-152 Smartwatch. Zawsze możesz pobrać instrukcję z naszej strony internetowej i wydrukować ją samodzielnie. Jeśli chcesz otrzymać oryginalną instrukcję, zalecamy skontaktowanie się z Denver. Być może będą w stanie dostarczyć oryginalną instrukcję. Szukasz instrukcji swojego Denver SW-152 Smartwatch w innym języku? Wybierz preferowany język na naszej stronie głównej i wyszukaj numer modelu, aby sprawdzić, czy jest on dostępny.

Dane techniczne

Marka Denver
Model SW-152
Kategoria Smartwatch
Typ pliku PDF
Rozmiar pliku 5.28 MB

Wszystkie podręczniki dla Denver Smartwatch
Więcej podręczników Smartwatch

Instrukcja Denver SW-152 Smartwatch

Produkty powiązane

Powiązane kategorie